Hm,tja si det du.Det må vel bli når jeg har tid til overs
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinje`s prosjekter!
Collapse
X
-
Kassa di er vel så å si ferdig den vettu.Ble vel ikke tatt noen bilder av den.Lange dager på jobb og mye stress for tiden.Så fikk ikke tid til annet enn å lage den egentlig.Begynte med en ny kasse nå rett før helgen.Så skulle jeg vel egentlig ha laget en kasse til..Får se litt hvor mye tid jeg får til overs.Burde jo ha fått fart på mitt eget prosjekt også igjen
Comment
-
Da får jeg vel oppdatere litt igjen.Det har Ikke skjedd så alt for mye den siste tiden,men litt har jeg jo fått gjort.Ble litt frustret her om dagen, da pioneer spilleren min sa takk for seg.Passet ikke så alt for godt at den skulle ta kveld nå liksom.Ellers har jeg fått festet batteriene skikkelig og er da ferdig med rammen i hjulbrønnen.
Var en tur innom Planethifi i dag og leverte diskantene og listene som står på a og b stolpene.Så da blir nok det greit i løpet av neste uke håper jeg.Har også kjøpt 40 meter 2,5mm og 10 meter 1,5mm høytalerkabel,samt ny cd spiller til bilen.Kort fortalt sluttet jo navigasjonsboksen til pioneer spilleren min å fungere her forleden.Siden den boksen koster flesk,fant jeg ut at det kanskje var like greit å prøve en ny spiller.
Her kommer en liten update:
Etter handlerunden hos Planethifi,ble dette med hjem.
Har pusset rammen og vasket den med aceton.
Her har rammen fått ett strøk grunning.
Rammen er lakkert med svart lakk.
Slik ble rammen når lakken hadde tørket.
Har lagt et lag splen på undersiden av rammeverket.
Har lagt ett ekstra lag splen i hjulbrønnen.
Fått skjært ut en platebit som skal brukes i hulbrønnen.
Etter litt arbeid ser den plutselig slik ut.
Prøvemontering i hjulbrønnen.
Med litt svart lakk ble den saken straks litt mer fancy.
Montert og skrudd godt fast i hjulbrønnen.
Det ferdige resultatet ble slik.
Last edited by Vinje; 05-07-2010, 22:13.
Comment
-
Skal jeg være helt ærlig, har det jaggu ikke skjedd så veldig mye i det siste.
Er nok rett og slett pent vær,avslappning og andre aktiviteter som har blitt prioritert
Har jo fått gjort noe, så skal komme med en liten update. Ellers venter jeg på at forsterkeren min skal komme og at Planethifi skal bli ferdig med dekslene som diskantene skal sitte i. Vil nok tro at begge deler ikke er så alt for langt unna. Når den biten er grei starter jeg på for fullt igjenLast edited by Vinje; 31-07-2010, 14:44.
Comment
Comment